Noutati2022-06-26T08:15:32+00:00

Noutati BLC

Business Magazin: Un business nascut dintr-o nevoie de zi cu zi

Cristina Tarasevici a pus în 2013 bazele Blue Lagoon Clean ca urmare a unei nevoi personale, iar acum, impulsionată de succesul afacerii, vizează extinderea peste graniţe şi dezvoltarea în sistem de franciză. Dacă în 2006-2007 piaţa curăţătoriilor de haine era

WALL-STREET: Romanii sunt din ce in ce mai atenti la tot ce tine de sanatatea lor. De aceea sunt si mai deschisi ca in anii anteriori sa apeleze la servicii de curatare a hainelor 100% ecologice, in cazul carora igienizarea se face exclusiv cu apa si detergenti biodegradabili.

Cristina Tarasevici si Vlad Elias au deschis inca din 2013 un lant de spalatorii ecologice sub brandul Blue Lagoon, iar anul trecut au investit o jumatate de milion de euro in cea de-a patra unitate, un centru de procesare ecologica

Title

Go to Top