Noutati BLC
NewMoney.ro: La inceput de an preturile erau in media pietei, in prezent sunt cu 13.8% mai mici
În anul 2021, comparativ cu anul 2020, piața curățătoriilor ecologice de haine din România nu-și revenise la nivelul prepandemic și, deși primele 3 luni din 2021 și 2022 se arătau pe ritm ascendent, perspectivele pentru perioada următoare sunt de stagnare.
Business Magazin: Un business nascut dintr-o nevoie de zi cu zi
Cristina Tarasevici a pus în 2013 bazele Blue Lagoon Clean ca urmare a unei nevoi personale, iar acum, impulsionată de succesul afacerii, vizează extinderea peste graniţe şi dezvoltarea în sistem de franciză. Dacă în 2006-2007 piaţa curăţătoriilor de haine era
Ziarul Financiar: Spălătoria ecologică Blue Lagoon Clean a ajuns la afaceri de 3 mil. lei şi aşteaptă o creştere de 40%
Spălătoria şi curăţătoria ecologică Blue Lagoon Clean, înfiinţată în 2013 printr-o investiţie de 100.000 de euro, a înregistrat afaceri de 3 milioane de lei (630.000 de euro) în 2018 şi aşteaptă o creştere de 40% a cifrei de afaceri la
WALL-STREET: Romanii sunt din ce in ce mai atenti la tot ce tine de sanatatea lor. De aceea sunt si mai deschisi ca in anii anteriori sa apeleze la servicii de curatare a hainelor 100% ecologice, in cazul carora igienizarea se face exclusiv cu apa si detergenti biodegradabili.
Cristina Tarasevici si Vlad Elias au deschis inca din 2013 un lant de spalatorii ecologice sub brandul Blue Lagoon, iar anul trecut au investit o jumatate de milion de euro in cea de-a patra unitate, un centru de procesare ecologica
Forbes: Cristina Tarasevici, Blue Lagoon Clean: Piața locală a curățătoriilor de haine a ajuns la 60 mil. euro și crește anual cu 8-10%
„Modelul de business al Blue Lagoon Clean a plecat în 2013 de la ideea de ecologic, iar ritmul de creștere al companiei a fost de 3-4 ori mare mare față de media pieței, deci putem spune că apetitul pentru servicii
Business Magazin: Ce impact are pandemia asupra businessurilor din piaţa curăţătoriilor ecologice
Compania 100% romaneasca Blue Lagoon Clean a obtinut Premiul pentru bune practici – Romania, in cadrul Galei CINET organizata anul acesta la Frankfurt, propulsand Romania in topul profesionistilor din domeniul curatatoriilor de haine la nivel international. CINET este o organizatie
Ziarul Financiar: Fondatorii Blue Lagoon Clean lansează un nou business: o galerie online de artă
Cristina Tarasevici şi Vlad Elias, fondatorii curăţătoriei ecologice Blue Lagoon Clean, au pornit un nou business, investind în total 110.000 euro într-o galerie online de artă, numită englehARdT collection. Din investiţia totală, 100.000 euro reprezintă investiţia în opere de artă,
Cel mai mare centru de curatare haine SE Europei
Vlad Elias si Cristina Tarasevici, economisti si consultanti financiari, au luat calea antreprenoriatului in 2013, cand au deschis prima spalatorie ecologica, Blue Lagoon Clean. Cinci ani mai tarziu, au afaceri de 2,2 milioane lei si au investit o suma