Noutati BLC
GIVEAWAY Sarbatori Paste
REGULAMENT GIVEAWAY instagram BLUE LAGOON CLEAN Curatenie de Paste cu un twist SCOPUL REGULAMENTULUI Prezentul regulament stabileste termenii si conditiile de desfasurare ale loteriei publicitare initiate de Organizator prin intermediul contului BLUE LAGOON CLEAN de pe platforma INSTAGRAM (denumita in
Parerea clientilor nostri
Pentru noi calitatea este importanta, la fel si parerea clientilor despre serviciile noastre, iar mai jos regasiti cateva dintre acestea:
New Money: Blue Lagoon Clean anunta finalizazarea procesului de transformare a companiei din SRL in SA
Compania Blue Lagoon Clean anunță finalizazarea procesului de transformare a companiei din SRL în SA și plănuiește dezvoltarea celui mare centru de procesare ecologică a hainelor din Europa. “Contextul economic este unul dificil, luând în considerare criza care se prefigurează,
ClubAntreprenor: Blue Lagoon Clean s-a transformat in SA. Se pregateste listarea la bursa a companiei?
Compania cu capital românesc Blue Lagoon Clean s-a transformat în SA. Se pregătește listarea la bursă a companiei? Blue Lagoon Clean, companie 100% românească ce activează de 9 ani în segmentul curățătoriilor ecologice de haine din București și județul Ilfov, s-a transformat
Business Magazin: Ce beneficii poate aduce trecerea de la SRL la SA
Ce beneficii poate aduce trecerea de la SRL la SA. „A presupus un proces birocratic destul de lung", spun reprezentanţii unei companii româneşti Blue Lagoon Clean, companie 100% românească ce activează de 9 ani în segmentul curăţătoriilor ecologice de haine
Biz Plus: Compania romaneasca Blue Lagoon Clean trece de la SRL la SA
Compania românească Blue Lagoon Clean trece de la SRL la SA Fondată în anul 2013, compania Blue Lagoon Clean s-a poziționat încă de la început ca o deschizătoare de drumuri în industria curățătoriilor de haine. În 2018 a lansat cel
Boio.ro: Compania romaneasca Blue Lagoon Clean trece de la SRL la SA
Compania românească Blue Lagoon Clean trece de la SRL la SA Fondată în anul 2013, compania Blue Lagoon Clean s-a poziționat încă de la început ca o deschizătoare de drumuri în industria curățătoriilor de haine. În 2018 a lansat cel
Biz Plus: Romania se afla in topul curatatoriilor ecologie de haine alaturi de Statele Unite, Japonia si Emiratele Arabe
Business-ul românesc Blue Lagoon Clean a fost premiat pentru a treia oară consecutiv la Milano. România se află în topul curățătoriilor ecologie de haine alături de Statele Unite, Japonia și Emiratele Arabe Blue Lagoon Clean, companie ce activează de 10
ClubAntreprenor: Business-ul romanesc Blue Lagoon Clean a fost premiat pentru a treia oara consecutiv la Milano
România se află în topul curățătoriilor ecologie de haine alături de Statele Unite, Japonia și Emiratele Arabe Blue Lagoon Clean, companie ce activează de 10 ani în domeniul curățătoriilor ecologice din România, a obținut pentru a treia oară consecutiv Premiul pentru bune
CINET 2022: Blue Lagoon Clean castiga Premiul pentru bune practici Romania
Premiul pentru bune practici Romania Anul acesta, pentru a treia data consecutiv, am fost prezenti in Milano in cadrul Galelor CINET, unde am castigat Premiul pentru bune practici in domeniul curatatoriilor de haine – Romania. Evenimentul este organizat
ClubAntreprenor: Cum te adaptezi si in ce investesti in perioade de incertitudine
Vlad Elas – antreprenor, analist business, co-fondator Blue Lagoon Clean și co-fondator al Galeriei de artă englehARdT collection: Perioadele de criză aduc în general, pe lângă problemele reale, și un sentiment de teamă, de incertitudine care fac oamenii să stea
NewMoney.ro: La inceput de an preturile erau in media pietei, in prezent sunt cu 13.8% mai mici
În anul 2021, comparativ cu anul 2020, piața curățătoriilor ecologice de haine din România nu-și revenise la nivelul prepandemic și, deși primele 3 luni din 2021 și 2022 se arătau pe ritm ascendent, perspectivele pentru perioada următoare sunt de stagnare.
Ziarul Financiar: Fondatorii Blue Lagoon Clean lanseaza un nou business: o galerie online de arta
Cristina Tarasevici şi Vlad Elias, fondatorii curăţătoriei ecologice Blue Lagoon Clean, au pornit un nou business, investind în total 110.000 euro într-o galerie online de artă, numită englehARdT collection. Din investiţia totală, 100.000 euro reprezintă investiţia în opere de artă,
SV News: Compania 100% romaneasca Blue Lagoon Clean a fost premiata la Frankfurt pentru bune practici in domeniul curatatoriilor de haine
Compania 100% românească Blue Lagoon Clean a fost premiată la Frankfurt pentru bune practici în domeniul curățătoriilor de haine Compania 100% românească Blue Lagoon Clean a obținut Premiul pentru bune practici – România, în cadrul Galei CINET organizată anul acesta
Business Magazin: Ce impact are pandemia asupra businessurilor din piata curatatoriilor ecologice
Compania 100% romaneasca Blue Lagoon Clean a obtinut Premiul pentru bune practici – Romania, in cadrul Galei CINET organizata anul acesta la Frankfurt, propulsand Romania in topul profesionistilor din domeniul curatatoriilor de haine la nivel international. CINET este o organizatie
Business Magazin: Servicii si strategii noi pentru nevoi schimbate
Servicii şi strategii noi pentru nevoi schimbate La începutul acestui an, antreprenorii Vlad Elias şi Cristina Tarasevici, fondatorii grupului de curăţătorii ecologice Blue Lagoon Clean, estimau o creştere de aproape 20% a cifrei de afaceri. Ce s-a întâmplat însă când,
Forbes: Sistemul trebuie reparat, dar pentru asta este nevoie de vointa comuna
Cristina Tarasevici și Vlad Elias, Fondatorii Blue Lagoon Clean: “Sistemul trebuie reparat, dar pentru asta este nevoie de voință comună” Oportunitatea pentru România Cristina Tarasevici și Vlad Elias: Orice perioadă de criză aduce cu sine și oportunități, dar dacă este să
Forbes: Cristina Tarasevici, Blue Lagoon Clean: Piata locala a curatatoriilor de haine a ajuns la 60 mil. euro si creste anual cu 8-10%
„Modelul de business al Blue Lagoon Clean a plecat în 2013 de la ideea de ecologic, iar ritmul de creștere al companiei a fost de 3-4 ori mare mare față de media pieței, deci putem spune că apetitul pentru servicii