Dezvoltare

[wpcode id=”1434″]

Ai ajuns aici in calitate de client cu Abonament Premium al Blue Lagoon Clean, iar dupa parcurgerea informatiilor de mai jos, vrem sa iti facem o invitatie.

Oricand ai nevoie de informatii ne poti contacta:
Cristina Tarasevici | Fondator, Director General – 0729036667, cristina.tarasevici@bluelagoonclean.ro
Vlad Elias | Co-Fondator, Director Operatiuni – 0771555999, vlad.elias@bluelagoonclean.ro

  • 2013 Prima curatatorie ecologica din Bucuresti

Deschiderea punctului de lucru din Auchan Crangasi, a pornit din nevoia fondatoarei companiei, Cristina Tarasevici, de a avea posibilitatea de a curata rochii si articole delicate, la un standard calitativ superior si fara a exista riscul deteriorarii. Pariul facut la acel moment a fost pe tehnologia inovatoare de la Electolux, prin sistemul de curatare umeda Lagoon, care foloseste detergenti biodegradabili, cu un impact minimal asupra mediului si a oamenilor. Asa a inceput povestea companiei, in urma unor investitii de peste 100.000 EUR.

  • 2014 Colectare & Livrare GRATUITA

Sistemul de free pickup & delivery a reprezentat la acel moment un alt element de unicitate al companiei, care a venit pe fondul cererii crescute din partea clientilor care nu se aflau in aria de proximitate a punctul de lucru din Auchan Crangasi

  • 2015 Validare model de business

Deschiderea punctului de lucru din Unirii a pornit din dorinta de a testa/valida daca rezultatele obtinute in locatia din Auchan Crangasi pot fi duplicate intr-o locatie noua, iar rezultatele nu au intarziat sa apara

  • 2016 Extinderea la nivel local prin noi puncte de lucru

Inaugurarea curatatoriei concept din ParkLake a avut la baza dorinta de a transparentiza procesul de curatare, in sensul in care clientii sa poata vedea ce presupune fiecare etapa in parte, de la preluarea articolului, curatarea, calcarea si pana la finisarea si ambalarea lui. Rezultatul obtinut a fost, pe langa deschiderea unui punct de lucru cu cea mai noua tehnologie de curatare, Lagoon Advanced Care, obtinerea unei curatatorii cu cel mai frumos design din Romania. Investitiile in acest punct s-au ridicat la peste 150.000 EUR.

  • 2017 Digitalizare & servicii asigurate

2017 a reprezentat anul digitalizarii si a formalizarii procedurilor interne de lucru, prin dezvolatarea de la zero a unei aplicatii dedicate de tip ERP/CRM cu rolul de a organiza activitatea interna a companiei dar si de a gestiona relatia cu clientii, fiind prima curatatorie din Romania cu un astfel de sistem de management. Tot in 2017 am reusit sa obtinem asigurarea serviciilor oferite printr-o polita de tip CASCO.

  • 2018 Cel mai mare centru de procesare ecologica din SE Europei

Cererea crescuta din partea clientilor si presiunea pusa pe capacitatile de procesare din punctele de lucru, au dus in 2018 la deschiderea centrului de procesare din Pantelimon, in urma unor investitii de peste 700.000 EUR. Hala dispune de cea mai mare curatatorie ecologila de haine din SE Europei, un centru de curatare covoare, dar si un centru de formare profesionala, unic in Romania si deserveste toti clientii companiei.

  • 2019 Trasformarea modelului de business

Mutarea accentului de pe deschiderea de noi puncte de lucru catre serviciul de colectare & livrare gratuita, prin marirea flotei auto. Daca in 2013-2014 segmentul online reprezenta sub 10% din total cifra de afaceri, in prezent acesta reprezinta peste 80% din incasarile companiei si ofera posibilitatea clientilor nostri de a ne accesa serviciile de oriunde s-ar afla in Bucuresi sau in lfov

  • 2020 Rezilienta

Din punct de vedere al managementului companiei, am avut experienta necesara sa trecem cu bine peste, fiind caliti de criza din 2008 dar si de momentele interne, dificile, din 2018. Din punct de vedere business, in perioada de lock-down, decizia noastra a fost de a tine deschisa compania, domeniul nostru fiind considerat de utilitate publica, si astfel am reusit sa ramanem aproape de clienti, dar si de angajatii nostri.

  • 2021 Investitii intr-o noua linie procesare

Prin achizitionarea de echipamente dedicate curatarii incaltamintei, a articolelor din piele si blana naturala, reusind astfel sa imbunatatim standardul de calitate pe acest segment.

  • 2022 Transformarea Blue Lagoon Clean in SA

Presupune trecerea companiei la urmatorul nivel si pregatirea ei pentru listarea la Bursa in 2024-2025. Scopul de acum al acestei transformari este de a facilita accesul celor care cred in in modelul nostru de business, a celor care cred in noi si a celor care ne-au fost alaturi de-a lungul timpului, sa vina si sa ne unim fortele pentru a construi cea mai mare curatatorie de haine din Romania. Noi am facut deja primul pas, iar in urma unor investitii de 50.000 EUR, suntem acum societate pe actiuni.

mai mult de 0
clienti multumiti
peste 0
comenzi onorate
peste 0
articole procesate
mai mult de 0
angajati

Toate acestea ne-au adus urmatoarele rezultate

In 2018 Blue Lagoon Clean a fost prima curatatorie de haine din Romania, invitata de CINET sa participe in Milano, la GBPA ( Global Best Practices Awards ).

CINET este o organizatie internationala ce reprezinta intereselor celor din industria de ingrijire a materialelor textile, de la producatori de echipamente, pana la curatatorii de haine. Gala de premiere se adreseaza curatatoriilor, existand 3 catgorii ITS ( Industrial Textile Services ), RTC – SME ( Retail Textile Cleaning – Small, Medium Enterprises ) si RTC – BIG.

In cadrul Galei CINET din 2018, Blue Lagoon Clean a castigat:

  • Premiul de excelenta in domeniul curatatoriilor de haine
  • Premiul pe tara pentru bune practici in domeniul curatatoriilor de haine
  • Locul 81 in clasamentul international al curatatoriilor de haine

In cadrul Galei CINET din 2020, tinuta in Frankfurt, Blue Lagoon Clean a castigat:

  • Premiul pe tara pentru bune practici in domeniul curatatoriilor de haine

In cadrul Galei CINET din 2022, tinuta in Milano, Blue Lagoon Clean s-a numarat printre cei patru finalisti din Romania, si a castigat pentru a treia data consecutiv:

  • Premiul pe tara pentru bune practici in domeniul curatatoriilor de haine
  • Locul 9 in clasamentul international al curatatoriilor de haine

Vremurile grele nasc momente de oportunitate, iar acum ne aflam intr-un astfel de moment, in care la orizont se prefigureaza o criza, poate mai grava decat cea din 2008. Fiecare criza naste invingatorii ei, acele persoane care nu se tem si actioneaza, ies in totdeauna mai puternici. Noi spunem sa ne unim fortele si sa reusim impreuna.

Ce vrem sa facem?

  • Punem la dispozitia clientilor nostri un pachet de 49% din actiunile companiei, inainte de listarea la bursa si astfel asiguram capitalul necesar pentru a ne dubla capacitatile de procesare. Cele 4 obiective majore pe care vrem sa le atingem in urma atragerii de capital sunt detaliate mai jos.
  • Sa punem piatra de temelie pentru transformarea Blue Lagoon Clean din lider pe segmentul de colectare si livrare, in lider al segmentului de curatatorii din Bucuresti si Ilfov si sa impartasim rezultatele cu cei care le-au facut posibile.

Care este planul?

Rambursarea creditelor bancare, mutare prin care obtinem:

  • Flux de numerar semnificativ imbunatatit ( care ne ajuta pe termen scurt sa facem fata mai bine cresterilor de pret, pana la momentul stabilizarii inflatiei, dar si a contextului economic actual, iar pe termen mediu va duce la o crestere substantiala a profitului si implicit a dividendelor acordate catre noi toti )
  • Protectie impotriva dobanzilor in crestere.
  • Ca efect secundar, dar bine venit, va rezulta imbunatatirea indicatorilor financiari ai companiei, aspect care va reprezenta un plus la momentul listarii la Bursa.

Achizitia terenului necesar pentru constructia unei hale proprii de procesare a hainelor si covoarelor prin care obtinem:

  • Marirea semnificativa a activelor care va duce implicit la o valoare evaluata mai mare a companiei in momentul listarii la Bursa.
  • Un spatiu adecvat activitatii noastre si in concordanta cu obiectivele de dublare a capacitatilor de procesare
  • Asigurarea a 10 spatii de cazare, pentru un numar de pana la 20 de angajati, straini sau romani, in incinta noii hale
  • Eliminarea chiriilor, deloc neglijabile, atat pentru hala in sine cat si pentru cazarea angajatilor

Dublarea capacitarilor de procesare, aici avem deja un avantaj deoarece detinem echipamentele necesare, dar vom face investitii in automatizari si astfel obtinem:

  • Eficientizarea fluxurilor de lucru si implicit un cost de procesare mai mic
  • Cresterea cifrei de afaceri, cat si a profitabilitatii

Dublarea capacitatilor logistice, prin achizitionarea de autoturisme electrice si astfel obtinem:

  • Costuri mai mici cu carburantul, deoarece autoturismele vor fi alimentate de panourile solare montate la noua hala
  • Eficientizare suplimentara a costurilor cu impact pozitiv asupra profitabilitatii
  • Timpi de raspuns mai mici si cresterea gradului de acoperire pentru serviciul de colectare & livrare gratuita in Bucuresti si Ilfov

Dupa cum vedeti planul de dezvoltare cuprinde 4 puncte clare de actiune, care pun bazele transformarii Blue Lagoon Clean, in cea mai mare companie, pe segmentul ei din Bucuresti si Ilfov

Care este timpul de implementare?

  • Finalizarea procesului de intergrare a noilor investitori si stabilirea noii structuri a actionarialui companiei, va avea loc la finalul anului
  • Implementare celor 4 obiective investitionale se va realiza la finalul anului viitor, 2023
  • Anul 2024 va fi dedicat optimizarilor financiare in vederea listarii la Bursa
  • Listare la Bursa in T1/T2 2025

Elemente de securitate

  • Managementul companiei va fi asigurat in continuare, cel putin pana la momentul listarii la Bursa, de Cristina Tarasevici, in calitate de Adminsitrator/Director General si de Vlad Elias in calitate de Director Operatiuni.
  • Controlul financiar al companiei este asigurat inca de pe acum de un auditor financiar extern.
  • Board-ul director beneficiaza de o asigurare de raspundere in valoare de 25.000 EUR.

Ce beneficii ai tu in calitate de investitor?

  • Protectia lichiditatilor in fata inflatiei
  • Capitalizarea investitiei initiale cu un procent cuprins intre 50-100% la momentul listarii la Bursa ( estimat T1/T2 2025 ), din care 25-30% in momentul finalizarii celor 4 obiective ( final 2023 )
  • Obtinerea de dividende prin distributia profitului catre actionari
  • Alaturarea in cadrul unei companii romenesti 100%
  • Si nu in ultimul rand, un beneficiu imediat, prin reduceri suplimentare la serviciile de curatatorie, in functie de pachetul investitional ales

Acestea fiind spuse, iti multumim pentru ca ne esti client si te asteptam alaturi de noi in calitate de partener.